DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 3 000 Kč + DÁREK ❤️

FAQ – Často kladené dotazy

1. Jak jsou vaše produkty vyrobené?

Ručně – Žádná sériová výroba na běžícím páse někde v zahraničí. Poctivá ruční práce z Čech. A hlavně – s radostí a láskou. :-)

 

2. Co když na betonový výrobek něco vyleju? Nezničí se?

Ne. Všechny naše produkty jsou impregnované, takže odpuzují kapaliny a nenasákavají. K odstranění následků od rozlité vody vám tak postačí jakýkoli hadr.
Ale na oblečení a koberce pořád doporučujeme dávat bacha. :-)

 

3. Co když mi radost ukrytá v betonu spadne na zem. Rozbije se?

Bohužel ano. Naše betonové doplňky jsou sice bytelnější než třeba sklo, ale náraz na tvrdou podlahu je rozhodně nepotěší. Proto s nimi prosím manipulujte se zvýšenou radostí i opatrností.

 

4. Můžu betonové nádobí mýt v myčce?

Mytí v myčce nedoporučujeme. Ve dřezu ale všechny naše výrobky umyjete jedna báseň a klidně se vsadíme, že se na ně při tom nebudete moci vynadívat.

 

5. Jsou výrobky určeny i k venkovnímu použití?

Jasně. Beton je vysoce odolný materiál a zvládne jakékoli počasí.

 

6. Nejsou hodiny Odlito moc hlučné?

Nejsou. Všechny naše hodinové strojky běží v tichém režimu, takže netikají a vy můžete klidně spát.

 

7. Přijde mi stejný výrobek jako na obrázku?

Ne. Co kus, to originál. Betonu neporučíte. Díky svému přírodnímu charakteru, si každý náš výrobek postupně získává svojí jedinečnou patinu. Můžete si tak být jistí, že stejný kousek jako vy už nikdo jiný mít nebude.

 

8. Jak rychle mi zboží doručíte?

Rychle. Doručovatelem je Záslikovna.cz a zboží vám na zvolenou adresu doručí do 5ti-7 dnů, nebo na Zásilkovna Point za 3-5 dnů. Nebo osobní odběr zboží v Praze po tel. domluvě na tel.: +420 774 74 54 54.

 

9. Lze objednávku stornovat?

Objednávky můžete stornovat bezprostředně po jejím odeslání. Stačí poslat žádost o storno objednávky na info@odlito.cz, případně telefonicky na +420 774 74 54 54. Pokud jste již zaplatili, peníze vám po zrušení pošleme zpět na váš účet.

 

10. Co když chci výrobek vrátit, nebo vyměnit?

To se nestane, protože si ho zamilujete na první pohled. I tak je ale veškeré zboží možné vrátit do 14-ti dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Produkt, který posíláte na výměnu, nebo vracíte, prosím před odesláním vyfoťte a zašlete na e-mail: info@odlito.cz. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu a nesmí jevit známky opotřebení či používání. Se zbožím nám pošlete i formulář pro výměnu/vrácení zboží.


Formulář ke stažení:

Odstoupení od smlouvy / vrácení zboží

 

11. Co když budu chtít zboží reklamovat?

I mistr tesař se utne. V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, pošlete nám zjištěné vady spolu s fotografiemi co nejdříve e-mailem na adresu info@odlito.cz. Reklamace musí obsahovat popis zjištěných závad a jejich projevů. S reklamací prosím neotálejte. Na reklamace nahlášené později než 3 dny od data doručení zásilky nebude brán zřetel. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.

 

12. Co když mám otázku, na kterou jsem výše nenašel odpověď?

Klidně nás kontaktujte na info@odlito.cz nebo na tel. čísle: +420 774 74 54 54 a my vám na ni rádi odpovíme!

Zpět do obchodu